"Az, hogy bekapcsolod, és Működik, nem jelenti azt, hogy hibátlan!"®           "A Számítógép füsttel működik. Ha az kijön belőle, mindennek vége!"           "Az elmélet, és a gyakorlat között elméletileg nincsen különbség, gyakorlatilag van"           "hacker gondolkodás: ha pingre ugat a kutya, nem matatsz a zárral."

2009. április 30., csütörtök

Hacker Leírás - (O|O)

Hát ez nagyon kemény!

http://hackerguide.uw.hu/

http://hacker.blog.hu/

Elkezdtem olvasni, és csak olvastam. Elsőre levert a hideg verejték...
..most én vagyok a Hülye, vagy én vagyok a Hülye?

- "A kérdés Jogos!" - mondhatnátok.
De jobban belegondolva, az a rengeteg baromság, amit összehord hihetően van tálalva. Biztos vagyok benne, hogy hozzáértő írta, valószínűleg elege lett a sok noob-ból, kikészítette pár láma. Néha nekem is elegem van, amikor jön egy Pc-khez tök hülye, és ő akar engem kioktatni. Vagy még jobb. Mondok valamit, és Ő néz engem Hülyének. Na a helyzet hasonló.

Szerintem kifejezetten jó, hogy vannak ezek az oldalak, (Ugyanis barátunk igen szorgosan, felrakta rengeteg helyre! googliban annyi találat van rá, hogy az már fáj!) mert így rengeteg hozzánemértő, aki mindenféle tudás nélkül akar Hack-elni, legalább jódarabig ellesz ezzel, mire rájön, hogy nem Naki való! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése